Калі весці гаворку аб уменнях 21 стагоддзя, школе і настаўніку 21 стагоддзя, нельга абыйсці маўчаннем такую з'яву, як інфаграфіка, выкарыстанне і стварэнне якой патрабуе пэўнага ўзроўню развіцця навыкаў высокага мыслення, інфармацыйных навыкаў, тэхналагічных.
Translate
понедельник, 2 мая 2016 г.
Інфаграфіка
АрзамасАкадэмія
Арзамас - гэта некамерцыйны асветніцкі праект, прысвечаны гуманітарным ведам.
У аснове ляжаць курсы Арзамас, або «гуманітарныя серыялы», - кожны на сваю тэму. Раз у два тыдні аўтары адкрываюць новую «кафедру»: па чацвяргах на сайце з'яўляюцца новыя курсы па гісторыі, літаратуры, мастацтву, антрапалогіі, філасофіі .
Курсы Арзамас - гэта спалучэнне кароткіх відэялекцый, прачытаных навукоўцамі, і матэрыялаў, падрыхтаваных рэдакцыяй: даведачных нататак і доўгіх артыкулаў, фотагалерэй і фрагментаў кінахронікі, цытат з забытых кніг і інтэрв'ю са спецыялістамі - усяго, што дапаможа паўней раскрыць тэму.
Арзамас складаецца з курсаў, кожны з якіх прысвечаны пэўнай тэме. Кожны чацвер публікуецца новы курс, але ўсе апублікаваныя раней заўсёды можна знайсці ў архіве.
Кожны курс складаецца з некалькіх 15-хвілінных видеолекций (эпізодаў). Кожны эпізод, у сваю чаргу, забяспечаны разнастайнымі матэрыяламі - тэкстамі, фатаграфіямі, картамі і т. д., якія дадаткова раскрываюць тэму.
На старонцы кожнага эпізоду вы знойдзеце ўсе матэрыялы, якія яго суправаджаюць. У кожнага эпізоду - свой набор матэрыялаў.
Пад кожным эпізодам вы заўсёды знойдзеце "стужка часу", якая дапаможа зарыентавацца ў храналогіі падзей.
Матэрыял - гэта, як правіла, тэкст на звязаную з эпізодам тэму. Калі на сайце нічога не зламалася, вы можаце перайсці да матэрыялу, не спыняючыся ад прагляду эпізода. Пераходзіць з аднаго матэрыялу на іншы вы можаце, націскаючы на стрэлачкі «налева» і «направа».
У аснове ляжаць курсы Арзамас, або «гуманітарныя серыялы», - кожны на сваю тэму. Раз у два тыдні аўтары адкрываюць новую «кафедру»: па чацвяргах на сайце з'яўляюцца новыя курсы па гісторыі, літаратуры, мастацтву, антрапалогіі, філасофіі .
Курсы Арзамас - гэта спалучэнне кароткіх відэялекцый, прачытаных навукоўцамі, і матэрыялаў, падрыхтаваных рэдакцыяй: даведачных нататак і доўгіх артыкулаў, фотагалерэй і фрагментаў кінахронікі, цытат з забытых кніг і інтэрв'ю са спецыялістамі - усяго, што дапаможа паўней раскрыць тэму.
Арзамас складаецца з курсаў, кожны з якіх прысвечаны пэўнай тэме. Кожны чацвер публікуецца новы курс, але ўсе апублікаваныя раней заўсёды можна знайсці ў архіве.
Кожны курс складаецца з некалькіх 15-хвілінных видеолекций (эпізодаў). Кожны эпізод, у сваю чаргу, забяспечаны разнастайнымі матэрыяламі - тэкстамі, фатаграфіямі, картамі і т. д., якія дадаткова раскрываюць тэму.
На старонцы кожнага эпізоду вы знойдзеце ўсе матэрыялы, якія яго суправаджаюць. У кожнага эпізоду - свой набор матэрыялаў.
Пад кожным эпізодам вы заўсёды знойдзеце "стужка часу", якая дапаможа зарыентавацца ў храналогіі падзей.
Матэрыял - гэта, як правіла, тэкст на звязаную з эпізодам тэму. Калі на сайце нічога не зламалася, вы можаце перайсці да матэрыялу, не спыняючыся ад прагляду эпізода. Пераходзіць з аднаго матэрыялу на іншы вы можаце, націскаючы на стрэлачкі «налева» і «направа».
Plickers - сэрвіс для правядзення апытанак
Plickers - гэта сэрвіс, які дазваляе імгненна ацаніць адказы ўсяго класа і спрасціць збор статыстыкі.
Plickers выкарыстоўвае планшэт ці тэлефон настаўніка для таго, каб счытваць QR-коды з картак вучняў. Картка ў кожнага вучня свая, яе можна паварочваць, што дае чатыры розных варыянту адказу.
У дадатку (мабільным або на сайце) ствараецца спіс класа, і з яго дапамогай можна даведацца, як менавіта кожны вучань адказваў на пытанні.
З дапамогай Plickers можна праводзіць невялікія аглядныя тэсты ў канцы тэмы. Для гэтага трэба занесці ў дадатак спіс класа і спіс пытанняў. Вучні падымаюць свае карткі адначасова, а ваш планшэт выдае вам інфармацыю аб тым, як справіўся кожны з іх. Гэта дае магчымасць даведацца аб прагрэсе ўсяго класа, а не некалькіх яго прадстаўнікоў, як бывае, калі аглядны апытанне вядзецца вусна.
Plickers можна выкарыстоўваць для сумнай, але абавязковай задачы - каб даведацца, хто сёння прыйшоў на ўрок. Што хутчэй - апытаць ўвесь клас па спісе або сфатаграфаваць той жа клас, які трымае узнятыя таблічкі? Дадатак зэканоміць вам пару хвілін ад ўрока - трохі, але іх можна выдаткаваць на што-небудзь карыснае.
Як працуе Plickers?
Праграма працуе па вельмі просты тэхналогіі. Аснову складаюць мабільнае прыкладанне, сайт і раздрукаваныя карткі з QR-кодамі. Кожнаму дзіцяці выдаецца па адной картцы.
Сама картка квадратная і мае чатыры бакі. Кожным боку адпавядае свой варыянт адказу (A, B, C, D), які паказаны на самай картцы. Настаўнік задае пытанне, дзіця выбірае правільны варыянт адказу і падымае картку адпаведнай бокам дагары. Настаўнік з дапамогай мабільнага прыкладання скануе адказы дзяцей у рэжыме рэальнага часу (для счытвання выкарыстоўваецца тэхналогія дапоўненай рэальнасці). Вынікі захоўваюцца ў базу дадзеных і даступныя як у мабільным дадатку, так і на сайце для імгненнага або адкладзенага аналізу.
Каб пачаць карыстацца Plickers, неабходна зарэгістравацца на сайце.
Беларускія настаўнікі сцвярджаюць, што з дапамогай праграмы можна лёгка і хутка вызначыць, які матэрыял добра засвоены вучнямі, а які неабходна паўтарыць. А калі сфармуляваць пытанні па некалькіх тэмах, то можна ўбачыць, якая з тэм засвоена лепш, а якая горш. Лёгка можа вызначыць настаўнік, якім чынам падаць матэрыял, калі ў двух класах адну і тую ж тэму раскажа па-рознаму, а потым правёўшы тэставанне ўбачыць, пры якім тлумачэнні вучні засвоілі матэрыял лепш.
Падрабязнасці аб тым, як карыстацца Plickers можна паглядзець тут -- Проводим опрос всего класса за 30 секунд с помощью Plickers і тут -- Онлайн-сервис Plickers.
Plickers выкарыстоўвае планшэт ці тэлефон настаўніка для таго, каб счытваць QR-коды з картак вучняў. Картка ў кожнага вучня свая, яе можна паварочваць, што дае чатыры розных варыянту адказу.
У дадатку (мабільным або на сайце) ствараецца спіс класа, і з яго дапамогай можна даведацца, як менавіта кожны вучань адказваў на пытанні.
З дапамогай Plickers можна праводзіць невялікія аглядныя тэсты ў канцы тэмы. Для гэтага трэба занесці ў дадатак спіс класа і спіс пытанняў. Вучні падымаюць свае карткі адначасова, а ваш планшэт выдае вам інфармацыю аб тым, як справіўся кожны з іх. Гэта дае магчымасць даведацца аб прагрэсе ўсяго класа, а не некалькіх яго прадстаўнікоў, як бывае, калі аглядны апытанне вядзецца вусна.
Plickers можна выкарыстоўваць для сумнай, але абавязковай задачы - каб даведацца, хто сёння прыйшоў на ўрок. Што хутчэй - апытаць ўвесь клас па спісе або сфатаграфаваць той жа клас, які трымае узнятыя таблічкі? Дадатак зэканоміць вам пару хвілін ад ўрока - трохі, але іх можна выдаткаваць на што-небудзь карыснае.
Праграма працуе па вельмі просты тэхналогіі. Аснову складаюць мабільнае прыкладанне, сайт і раздрукаваныя карткі з QR-кодамі. Кожнаму дзіцяці выдаецца па адной картцы.
Сама картка квадратная і мае чатыры бакі. Кожным боку адпавядае свой варыянт адказу (A, B, C, D), які паказаны на самай картцы. Настаўнік задае пытанне, дзіця выбірае правільны варыянт адказу і падымае картку адпаведнай бокам дагары. Настаўнік з дапамогай мабільнага прыкладання скануе адказы дзяцей у рэжыме рэальнага часу (для счытвання выкарыстоўваецца тэхналогія дапоўненай рэальнасці). Вынікі захоўваюцца ў базу дадзеных і даступныя як у мабільным дадатку, так і на сайце для імгненнага або адкладзенага аналізу.
Каб пачаць карыстацца Plickers, неабходна зарэгістравацца на сайце.
Беларускія настаўнікі сцвярджаюць, што з дапамогай праграмы можна лёгка і хутка вызначыць, які матэрыял добра засвоены вучнямі, а які неабходна паўтарыць. А калі сфармуляваць пытанні па некалькіх тэмах, то можна ўбачыць, якая з тэм засвоена лепш, а якая горш. Лёгка можа вызначыць настаўнік, якім чынам падаць матэрыял, калі ў двух класах адну і тую ж тэму раскажа па-рознаму, а потым правёўшы тэставанне ўбачыць, пры якім тлумачэнні вучні засвоілі матэрыял лепш.
Падрабязнасці аб тым, як карыстацца Plickers можна паглядзець тут -- Проводим опрос всего класса за 30 секунд с помощью Plickers і тут -- Онлайн-сервис Plickers.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)